eFotbal premiership golfdigest probasket sportwin dokonalazena

Basketbalisté Nymburka nastoupí ve čtvrtfinále Eurocupu proti Bilbau v červených tkaničkách

📁 Evropské poháry 🕔22.3.2010
Basketbalisté Nymburka nastoupí ve čtvrtfinále Eurocupu proti Bilbau v červených tkaničkách

Please enter banners and links.

Petr Benda a jeho spoluhráči nastoupí ve čtvrtfinálovém zápase Eurocupu proti týmu Bilbaa v červených tkaničkách. Hráči týmu ČEZ Basketball Nymburk se tak připojí k partnerství Nike & nadace (RED), jehož cílem je boj proti AIDS v Africe.

Petr Benda a jeho spoluhráči nastoupí ve čtvrtfinálovém zápase Eurocupu proti týmu Bilbaa v červených tkaničkách. Hráči týmu ČEZ Basketball Nymburk se tak připojí k partnerství Nike & nadace (RED), jehož cílem je boj proti AIDS v Africe.

„Je to pro nás čest, že nás Nike oslovila s tímto projektem“, řekl Petr Benda. „Rádi podpoříme dobrou věc a upozorníme fanoušky na problémy s AIDS v Africe. Doufám, že nám červené tkaničky přinesou štěstí i v zápase.“

Červené tkaničky bude mít kromě Petra Bendy celý tým. Hráči tak chtějí vyjádřit svoji podporu projektu RED a upozornit na problémy s AIDS na africkém kontinentu.

Koncept Nike a (RED) je jednoduchý. Vyzývá lidi ke koupi červených tkaniček, aby tak pomohli tak zachránit lidské životy. Nike z prodeje každého páru tkaniček (RED) věnuje celých 100% zisku stejným dílem Globálnímu fondu boje proti Aids, tuberkolóze a malárii, který poskytuje léky lidem nakaženým HIV/AIDS, a komunitním iniciativám spojeným s fotbalem, které zajišťují vzdělávání v rámci prevence HIV/AIDS. Toto jedinečné partnerství podporuje programy, které jednak zajisťují léky pro nemocné,  ale také se postarají se o vzdělávání a prevenci.

(RED)™ and (PRODUCT)RED™
Hlavním cílem projektu (RED) je zapojení soukromého sektoru, zvýšení informovanosti a zajištění prostředků pro Globální fond ve snaze eliminovat AIDS v Africe. Společnosti, jejichž produkty jsou označeny známkou (PRODUCT)RED, přispívají výrazným procentem z prodeje nebo částí zisku z tohoto produktu do Globálního fondu, ze kterého jsou financovány programy proti AIDS v Africe s důrazem na zdraví žen a dětí. Mezi současné partnery patří např. Apple, Converse, Gap, Emporio Armani, Hallmark, Dell a Starbucks. Od uvedení na jaře 2006 byly pro Globální fond prostřednictvím (RED) zajištěny prostředky ve výši $140 milionů. Prostředky (RED) jsou využívány ve Svazijsku, Rwandě, Ghaně a Lesothu. Více informací je vám k dispozici na  http://www.joinred.com/  

O Globálním fondu
Globální fond je globálním partnerstvím zaměřeným na získávání a rozdělování dodatečných prostředků na prevenci a léčbu HIV/AIDS, tuberkulózy a malárie. Toto partnerství mezi vládami, občanskou společností, soukromým sektorem a zasaženými komunitami představuje nový přístup k mezinárodnímu financování zdravotní péče. Globální fond úzce spolupracuje s jinými bilaterálními a multilaterálními organizacemi ve snaze podpořit již existující aktivity zabývající se třemi výše zmíněnými chorobami. Od svého založení v roce 2002 se Globální fond stal hlavním financujícím garantem programů bojujícím proti AIDS, tuberkulóze a malárii se schváleným financováním ve výši US$ 18,4 miliard ve více než 600 programech ve 144 zemích. Do dnešního dne programy podporované Globálním fondem zachránily 4,5 milionů životů, když zprostředkovaly léčbu AIDS pro 2,3 milionu lidí, antituberkulózní léčbu pro 5,4 milionů lidí a rozdaly 88 milionů moskytiér napuštěných insekticidy pro prevenci malárie.
 

Sdílejte tento článek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace