Čeští basketbalisté v kvalifikaci o Evropu zdolali Velkou Británii
Po těsné porážce s Řeckem si česká reprezentace spravila náladu a v boji o Eurobasket na domácím hřišti v Pardubicích
VíceNovinky ze světa basketbalu – NBL, NBA, VTB
Please enter banners and links.
Hvězda Milwaukee Bucks si myslí, že firma Nike má velký vliv na výběr hráčů pro národní tým USA.
Vycházející hvězda Bucks Brandon Jennings se domnívá, že ho slavná firma Nike, hlavní sponzor reprezentace USA, připravila o účast na mistrovství světa v Turecku. Mladík, který v minulé sezoně zářil v dresu Milwaukee a stal se jedním z nejmladších hráčů v historii NBA, který dokázal v jediném utkání nastřílet více než padesát bodů, se diví, proč nebyl ani v širší nominaci trenéra Mika Krzyzewského.
„Když se dobře podíváte, zjistíte, že polovina reprezentace USA, která hrála v Turecku je momentálně pevně svázaná s Nike. Netvrdím, že tato společnost rozhoduje v reprezentaci USA o všem, ale jsem si jistý, že má velký vliv na mnohé věci. Proto jsem pro ně byl problematická volba, jelikož jsem reklamní tváří Under Armour, kterou Nike považuje za konkurenci v budoucnosti. Vím, že se mnohým nebude moje prohlášení líbit, ale mluvím pravdu,“ říká za pár dní jednadvacetiletý rozehrávač.
Z amerických hráčů, kteří hráli v Turecku, nenosí Nike jen Chauncey Billups, Eric Gordon a Derrick Rose.
Brandon Jennings podepsal v roce 2008, po ukončení střední školy, smlouvu s Lottomaticou Řím. Po slabší sezoně v Římě se přihlásil do draftu 2009, kde si jej Milwaukee vybralo jako čtrnáctého v pořadí. Ve své nováčkovské sezoně se Jennings stal velkou oporou Bucks. Průměrně zaznamenával 15,5 bodu, 3,4 doskoku a 5,7 asistence na zápas v základní části a v play off ještě svůj střelecký průměr vylepšil na 18,7 bodu na zápas. 14. listopadu 2009 Jennings nastřílel v utkání proti Golden State Warriors 55 bodů.
Po těsné porážce s Řeckem si česká reprezentace spravila náladu a v boji o Eurobasket na domácím hřišti v Pardubicích
Více